Μερικές από τις ερωτήσεις σας


ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΟΥ ΟΤΑΝ ΤΑΞΙΔΕΥΩ ΜΕ ΠΛΟΙΟ;

Ο επιβάτης δικαιούται:

  1. 1. Να υπαναχωρήσει της σύμβασης μεταφοράς και να του επιστραφεί, ανάλογα του χρόνου ασκήσεως του δικαιώματος, ολόκληρος ο ναύλος ή ποσοστό αυτού ή να τροποποιήσει το εισιτήριο του
  2. 2. Χρηματική αποζημίωση σε ποσοστό επί του ναύλου ή άλλη αντισταθμιστική παροχή μετά από συμφωνία με τον μεταφορέα για τις περιπτώσεις καθυστέρησης, διακοπής – ακύρωσης του ταξιδιού, λόγω βλάβης ή ζημιάς του πλοίου ή υπαιτιότητας του μεταφορέα. Επίσης και υπό προϋποθέσεις, τροφοδοσία και κατάλυμα με μέριμνα και δαπάνη του μεταφορέα, όταν η καθυστέρηση ή η ακύρωση ή η διακοπή του δρομολογίου δημιουργεί την ανάγκη διανυκτέρευσης. Εφόσον η παροχή καταλύματος δεν είναι εφικτή, καταβάλλεται χρηματική αποζημίωση.
  3. 3. Να ενημερώνεται σε περίπτωση ματαίωσης – ακύρωσης, αλλαγής ή καθυστέρησης του προγραμματισμένου δρομολογίου, εφόσον έχει γνωστοποιήσει τα στοιχεία επικοινωνίας του
  4. 4. Να ενημερώνεται κατά τη διάρκεια του πλου, σε περίπτωση καθυστέρησης και για τον εκτιμώμενο χρόνο αυτής. του.
  5. 5. Να μεταφέρει χειραποσκευές βάρους μέχρι 50 κιλών χωρίς να καταβάλλει ιδιαίτερο ναύλο.
  6. 6. Να προωθηθεί στον προορισμό του με το ίδιο ή με το πρώτο διαθέσιμο ή άλλο πλοίο με μέριμνα και δαπάνη του μεταφορέα σε περίπτωση βλάβης ή ζημιάς του πλοίου.
  7. 7. Για τη διατύπωση παραπόνου ή καταγγελίας κατά τη διάρκεια του πλου να απευθύνεται στον ορισμένο αξιωματικό του πλοίου. Να απευθύνεται αρχικά στην πλοιοκτήτρια εταιρεία – πλοιοκτήτη (μεταφορέα) ή σε άλλο εκ του νόμου πρόσωπο και να διατυπώνει εγγράφως σε ειδικό έντυπο το παράπονο ή την καταγγελία ή οποιαδήποτε απαίτηση που απορρέει από τις διατάξεις του νόμου.
  8. 8. Διαφορές οι οποίες δεν επιλύθηκαν ή δεν δόθηκαν για αυτές απαντήσεις ή επαρκείς εξηγήσεις, διαβιβάζονται αρχικά στις οριζόμενες με υπουργική απόφαση Υπηρεσίες εποπτείας και διαχείρισης παραπόνων και στη συνέχεια στον συνήγορο του Καταναλωτή

ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΜΟΥ ΟΤΑΝ ΤΑΞΙΔΕΥΩ ΜΕ ΠΛΟΙΟ;

Ο επιβάτης υποχρεούται:

  1. 1. Να προσέρχεται στο πλοίο μισή ώρα πριν την προγραμματισμένη ώρα απόπλου και να φέρει το όχημα στο χώρο αναμονής φόρτωσης τουλάχιστον μία ώρα πριν τον απόπλου.
  2. 2. Να καταλαμβάνει την αντίστοιχη θέση που αναγράφεται επί του εισιτηρίου, να μην τοποθετεί τις αποσκευές του ή άλλα αντικείμενα επάνω στα καθίσματα ή σε άλλες θέσεις επιβατών ώστε να στερείτε η θέσει άλλου επιβάτη και να συμμορφώνεται με τους κανονισμούς του πλοίου καθώς και στις οδηγίες του πλοιάρχου ή του προσωπικού του πλοίου που σχετίζεται με την ησυχία, ευταξία, καθαριότητα και ασφάλεια του πλοίου
  3. 3. Να μην μεταφέρει εκρηκτικές , εύφλεκτες, εμπρηστικές και γενικά επικίνδυνες ύλες.
  4. 4. Να δίνει τα ακριβή στοιχεία ταυτότητας του και επικοινωνίας για την ενημέρωσή του σε περίπτωση καθυστέρησης, ακύρωσης ή ματαίωσης του δρομολογίου. 5. Να μη μεταβιβάζει το εισητήριό του.
ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΕΠΙΒΑΤΕΣ;

  1. 1. Να ανακοινώνει δημόσια τα δρομολόγια και να πληροφορεί σχετικά και εγκαίρως το κοινό
  2. 2. Να παρέχει υπηρεσίες χωρίς διακρίσεις στους επιβάτες και να λαμβάνει κάθε μέτρο ασφαλείας και υγιεινής των επιβατών. Στα άτομα μειωμένης κινητικότητας και στα άτομα που χρήζουν ειδικής φροντίδας(όπως βρέφη, μικρά παιδιά, εγκύους, ηλικιωμένα πρόσωπα) να παρέχει κάθε δυνατή βοήθεια και εξυπηρέτηση
  3. 3. Να ανακοινώνει με προσβάσιμες στους επιβάτες μορφές αναγγελίας την οποιαδήποτε καθυστέρηση στον απόπλου, πλου και κατάπλου του πλοίου, αναφέροντας τόσο τον εκτιμώμενο χρόνο όσο και την αιτία καθυστέρησης
  4. 4. Να ενημερώνει για τις τιμές και τις εκπτώσεις
  5. 5. Να τηρεί οργανωμένες διαδικασίες, καταγραφής και επίλυσης ή απάντησης παραπόνων-διαμαρτυριών
ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΤΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΜΟΥ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΠΛΟΙΟ;

Από τον Ελληνικό νόμο απαγορεύεται η επιβίβαση χωρίς εισιτήριο, ούτε προβλέπεται η αγορά τους επάνω στο πλοίο.

ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΑΚΤΟΠΛΟΪΚΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ;

Τα εισιτήρια της SeaSpeed ferries είναι έντυπα και θα πρέπει ο επιβάτης να τα φέρει κατά την επιβίβαση του στο πλοίο καθώς κ καθ’ όλη την διάρκεια του ταξιδιού.

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΠΙΒΙΒΑΣΤΩ ΣΤΟ ΠΛΟΙΟ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ Η ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΗΣ ΚΡΑΤΗΣΗΣ;

Για να επιβιβαστείτε στο πλοίο θα πρέπει να έχετε μαζί σας ολόκληρο το σώμα του εισιτηρίου. Δεν θα σας επιτραπεί η επιβίβαση στο πλοίο με τον αριθμό εισιτηρίου ή με τον αριθμό κράτησης.

ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΛΑΘΟΣ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ;

Η ταυτοπροσωπία κατά την επιβίβαση δεν είναι σχολαστική όπως στα αεροδρόμια. Αν είναι εύκολα κατανοητό ότι πρόκειται για λάθος του εκδότη (π.χ. αναγραμματισμός) δεν θα έχετε πρόβλημα. Η ταυτοπροσωπία κατά την επιβίβαση είναι πιο σχολαστική όταν πρόκειται για δικαιούχους εκπτωτικών εισιτηρίων. (π.χ. φοιτητές).

ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΟ ΕΠΙΣΗΜΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΤΑΥΤΟΠΡΟΣΩΠΙΑΣ ΜΑΖΙ ΜΟΥ;

Από τον ελληνικό νόμο είμαστε υποχρεωμένοι ανά πάσα στιγμή να έχουμε μαζί μας στοιχεία ταυτοπροσωπίας. Κατά την επιβίβαση γίνονται σποραδικοί έλεγχοι. Στην περίπτωση εκπτωτικών εισιτηρίων είστε υποχρεωμένοι να φέρετε τα επίσημα έγγραφα που δικαιολογούν την έκπτωση (π.χ. φοιτητικό πάσο).

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΑΝΑ ΗΛΙΚΙΑ;

H SeaSpeed ferries έχει διαφοροποιημένους ναύλους για παιδιά (από 5-10ετών), βρέφη (0-4ετών) καθώς και για επιβάτες άνω των 60 ετών για την γραμμή Ρεθύμνου. Τα βρέφη ταξιδεύουν δωρεάν (εκδίδουν εισιτήριο μηδενικού ναύλου), τα παιδιά έχουν έκπτωση 50% ενώ οι επιβάτες άνω των 60 έχουν έκπτωση 20%

ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΣΕΩΝ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΠΛΟΙΟ / ΚΑΜΠΙΝΕΣ;

Το OLYMPUS είναι συμβατικό πλοίο. Μπορείτε να ταξιδεύσετε είτε σε οικονομική θέση είτε σε καμπίνα Επιλέγοντας οικονομική θέση (deck) την καλοκαιρινή περίοδο ταξιδεύετε στους εξωτερικούς χώρους ή τα σαλόνια του πλοίου Την χειμερινή περίοδο ταξιδεύετε εντός του πλοίου χρησιμοποιώντας τους κοινόχρηστους χώρους και τα σαλόνια.

Οι καμπίνες χωρίζονται σε τρεις βασικές κατηγορίες. • Lux• Εξωτερικές καμπίνες• Εσωτερικές καμπίνες. Οι Lux καμπίνες είναι δίχωρες εξωτερικές (με παράθυρο) και διπλό κρεβάτι. Βρίσκονται στο επάνω κατάστρωμα πλώρα του πλοίου. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως δίκλινες ή ως μονόκλινες.

Οι εξωτερικές είναι καμπίνες έχουν φιλιστρίνι (παράθυρο) και μπορούν να χρησιμοποιηθούν από μονόκλινες έως και τετράκλινες. Ο επιβάτης μπορεί να διαλέξει αποκλειστική χρήση, (μονόκλινη-δίκλινη-τρίκλινη-τετράκλινη), ή να την μοιραστεί με άλλους τυχαίους συνταξιδιώτες του ιδίου φύλου . Οι εσωτερικές καμπίνες έχουν κατασκευαστικά και χρηστικά τα ίδια χαρακτηριστικά με τις εξωτερικές με τη μόνη διαφορά ότι δεν έχουν φιλιστρίνι (παράθυρο) και βρίσκονται στο ίδιο επίπεδο (deck) με τις εξωτερικές.

ΜΕ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΤΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΜΟΥ ΜΕΤ’ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ;

Η SeaSpeed ferries προσφέρει 20% έκπτωση στα εισιτήρια μετ’ επιστροφής στη γραμμή του Ρεθύμνου. Στις Γραμμές Μήλου και Σαντορίνης δεν υπάρχει μετ΄ επιστροφής έκπτωση όμως με την ταυτόχρονη έκδοση αναχώρησης και επιστροφής εξασφαλίζετε την επιθυμητή σε εσάς ημερομηνία επιστροφής

ΠΟΤΕ ΧΡΕΩΝΕΤΑΙ Η ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΜΟΥ ΚΑΡΤΑ;

Η πιστωτική κάρτα χρεώνεται μόνο με την επιτυχή ολοκλήρωση της κράτησης.

ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΡΟΝΙΚΟΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΠΟΣΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΡΑΤΗΣΗ;

Μπορείτε να κάνετε κράτηση εισιτηρίων ακόμα και την ημέρα της αναχώρησης. Σε αυτή τη περίπτωση βεβαιωθείτε ότι έχετε αρκετό χρόνο ώστε να παραλάβετε τα εισιτήρια σας, σε διαφορετική περίπτωση επιλέξτε παραλαβή των εισιτηρίων από το κιόσκι της ναυτιλιακής απέναντι από το πλοίο

ΠΟΣΗ ΩΡΑ ΠΡΙΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ;

Στο λιμάνι θα πρέπει να είστε τουλάχιστο 1 ώρα πριν την αναχώρηση. Στις περιπτώσεις που έχετε σε εκκρεμότητα την παραλαβή εισιτηρίων από το κιόσκι της ναυτιλιακής ή/και ταξιδεύετε με όχημα με προορισμό τα τελευταία λιμάνια του δρομολογίου, καλό είναι να βρίσκεστε στο λιμάνι τουλάχιστο 2 ώρες πριν την αναχώρηση.

ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΑΝΤΙΛΗΦΘΩ ΚΑΠΟΙΟ ΛΑΘΟΣ ΣΤΟ E-MAIL ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗΣ ΠΟΥ ΕΛΑΒΑ;

Σε περίπτωση που αντιληφθείτε κάποιο λάθος στο e-mail επιβεβαίωσης παρακαλούμε επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας στο τηλέφωνο 2310 510800 ή μέσω e-mail στο support@seaspeedferries.gr

ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΛΑΒΩ E-MAIL ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΠΙΤΥΧΗ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΚΡΑΤΗΣΗΣ;

Σε περίπτωση που έχετε ολοκληρώσει επιτυχώς την κράτηση και δεν λάβατε κάποιο e-mail παρακαλούμε ελέγξτε τον φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας. Αν δεν υπάρχει ούτε εκεί κάποιο e-mail επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας στο τηλέφωνο 2310 510800 ή με e-mail στο support@seaspeedferries.gr

ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΞΕΧΑΣΩ Η ΧΑΣΩ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΚΡΑΤΗΣΗΣ;

Σε αυτή τη περίπτωση παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας με e-mail στο support@seaspeedferries.gr. Έχουμε τη δυνατότητα να βρούμε με το όνομα και το ακριβές δρομολόγιο που ταξιδεύετε την κράτηση σας.

ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΗΣ ΚΡΑΤΗΣΗΣ ΜΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΜΗΝΥΜΑ ΟΤΙ ΤΟ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ;

Σε αυτή τη περίπτωση η κατηγορία θέσης που έχετε επιλέξει δεν έχει επαρκή διαθεσιμότητα, για παράδειγμα, έχετε επιλέξει 4 επιβάτες σε κατάστρωμα και υπάρχουν διαθέσιμες μόνο 3 θέσεις, ή δεν υπάρχει διαθεσιμότητα στο garage του πλοίου για το όχημα σας

ΠΟΣΟΙ ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΗΜΑΤΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΕΡΙΛΗΦΘΟΥΝ ΣΕ ΜΙΑ ΚΡΑΤΗΣΗ;

Ο μέγιστος αριθμός που μπορούν να περιληφθούν σε μία κράτηση είναι 8 επιβάτες και 4 οχήματα.

ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ Η ΚΡΑΤΗΣΗ ΔΕΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ ΛΟΓΟ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΠΩΣ ΘΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΩ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΧΡΕΩΘΗΚΕ Η ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΜΟΥ ΚΑΡΤΑ;

Σε κάθε περίπτωση χρέωσης της πιστωτικής σας κάρτας λαμβάνετε σχετικό email από την συνεργαζόμενη με εμάς τράπεζα (Eurobank)

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ Η ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΩ TO ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΜΟΥ;

Για την οποιαδήποτε αλλαγή ημερομηνίας ή ολικής ακύρωσης θα πρέπει το εισιτήριο να επιστραφεί σε εμάς, το πρακτορείο έκδοσης ή σε κεντρικό μας πρακτορείο. Τα εισιτήρια εμπίπτουν στους παρακάτω όρους αλλαγής ή ακύρωσης:

Χαμηλή περίοδος:

3 Ημέρες πριν την αναχώρηση: Τα εισιτήρια ακυρώνονται χωρίς ακυρωτικά ή αλλάζουν ημερομηνία ή μετατρέπονται σε ανοιχτής ημερομηνίας για να χρησιμοποιηθούν αργότερα.

3 ημέρες έως 1 ώρα πριν την αναχώρηση: Τα εισιτήρια αλλάζουν ημερομηνία ή μετατρέπονται σε ανοιχτής ή ακυρώνονται με 50% ακυρωτικά

1 ώρα πριν και έως την αναχώρηση: Τα εισιτήρια ακυρώνονται με 50% ακυρωτικά

Μετά την ώρα αναχώρησης του πλοίου τα εισιτήρια δεν ακυρώνονται δεν γίνονται ανοιχτά και δεν αλλάζει η ημερομηνία ταξιδιού.

Υψηλή περίοδος 07/06/19 – 30/09/19

10 Ημέρες πριν την αναχώρηση: Τα εισιτήρια ακυρώνονται χωρίς ακυρωτικά ή αλλάζουν ημερομηνία ή μετατρέπονται σε ανοιχτής ημερομηνίας για να χρησιμοποιηθούν αργότερα.

10 ημέρες έως 4 ώρες πριν την αναχώρηση: Τα εισιτήρια αλλάζουν ημερομηνία ή μετατρέπονται σε ανοιχτής ή ακυρώνονται με 50% ακυρωτικά

4 ώρες πριν και έως την αναχώρηση: Τα εισιτήρια ακυρώνονται με 50% ακυρωτικά, δεν αλλάζουν ημερομηνία και δεν μετατρέπονται σε ΟΡΕΝ.

Μετά την ώρα αναχώρησης του πλοίου τα εισιτήρια δεν ακυρώνονται δεν γίνονται ανοιχτά και δεν αλλάζει η ημερομηνία ταξιδιού. Τα εισιτήρια μετά την ημερομηνία αναχώρησης θεωρούνται άκυρα από τη ναυτιλιακή και δεν επιδέχονται καμία αλλαγή.

Σε περίπτωση ακύρωσης των εισιτηρίων λόγω καιρικών συνθηκών τότε σας επιστρέφεται όλο το ποσό χωρίς καμία επιβάρυνση. Αλλαγές σε ονόματα εισιτηρίων βάσει εμπορικής δεν επιτρέπεται.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΟΥ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΑΚΥΡΩΣΗ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ;

Τα χρήματα μπορούν να επιστραφούν είτε μετρητά από το εκδοτήριο μας, είτε μέσω κάποιου τραπεζικού λογαριασμού που θα μας υποδείξετε. Σε περίπτωση ακύρωσης εισιτηρίων που πληρώθηκαν με πιστωτική κάρτα θα αφαιρεθεί από το επιστρεφόμενο ποσό, ποσοστό 1% που αφορά την προμήθεια της τράπεζας για συναλλαγές μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας.

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΩ ΤΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΜΟΥ ΣΕ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΘΕΣΗ;

Μετά την έκδοση του εισιτηρίου αναβάθμιση θέσης μπορεί να γίνει είτε από τα κεντρικά μας γραφεία είτε πάνω στο πλοίο εφόσον υπάρχει η αντίστοιχη διαθεσιμότητα.

ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΧΑΣΩ ΤΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΜΟΥ;

Σε περίπτωση απώλειας του εισιτηρίου , επειδή δεν παρέχετε η δυνατότητα επανέκδοσης τού, ο επιβάτης θα πρέπει να αγοράσει νέο εισιτήριο για να μπορέσει να επιβιβαστεί στο πλοίο.

Μετά την ολοκλήρωση του ταξιδιού, ο επιβάτης θα πρέπει να ενημερώσει εγγράφως την εταιρεία μέσω mail ή fax, αναφέροντας τα στοιχεία του απολεσθέντος εισιτηρίου (στοιχεία δρομολογίου και αριθμό εισιτηρίου) καθώς και τα στοιχεία του νέου εισιτηρίου με το οποίο ταξίδεψε.

Εάν μετά από διάστημα 3 μηνών , επιβεβαιωθεί από τα αρχεία της εταιρείας , ότι το απολεσθέν εισιτήριο δεν μετατράπηκε σε ανοικτής ημερομηνίας , δεν ακυρώθηκε και δεν ταξίδεψε παρέχετε στον επιβάτη δωρεάν εισιτήριο για ίδιο δρομολόγιο και ίδιο τύπο θέσης.

ΠΩΣ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΩ ΤΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΜΟΥ;

Μπορείτε να παραλάβετε τα εισιτήρια σας με τρεις τρόπους τους οποίους επιλέγετε πριν την ολοκλήρωση της κράτησης

  • Από τα κεντρικά μας πρακτορεία
  • Μέσω Courier
  • Από το λιμάνι αναχώρησης.

Με courier συνήθως κάνει 1-3 εργάσιμες ημέρες και παραδίδεται εργάσιμες ημέρες και ώρες. Ο πιο διαδεδομένος και ασφαλής τρόπος είναι από το κιόσκι της εταιρείας στο λιμάνι απέναντι από το πλοίο, πριν την αναχώρηση σας.

ΕΦΤΑΣΑ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ. ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ;

Σε αυτή τη περίπτωση θα πρέπει να επικοινωνήσετε με τον αντίστοιχο κεντρικό μας πράκτορα στο λιμάνι αναχώρησης.

  • Φίλωνος 91, ΤΚ 18535, Πειραιάς